Job 8 van 22


Report this listing

Solliciteren



Bediende Klantendienst / Call-Agent - Technische Dienst


Functie

Als technische klantenservicemedewerker sta je klaar om klanten te assisteren bij diverse technische uitdagingen, variërend van een zwak wifi-signaal tot problemen met kabelontvangst, een troebel tv-signaal en kwesties met mobiel internet. Om een efficiënte oplossing te bieden, volg je een gedetailleerd stappenplan, waarbij je onder andere kabels nakijkt, apparatuur herstart en netwerkscans uitvoert. Daarnaast informeer je klanten tijdens elk gesprek over aanvullende producten of diensten die voor hen interessant kunnen zijn.

We voorzien in een grondige training van één tot twee weken, gevolgd door continue begeleiding van een coach op locatie. Je hebt de flexibiliteit om te werken tussen 8.00 uur en 22.00 uur, inclusief weekenddiensten. Deze fulltime positie is gevestigd in Berchem, nabij het treinstation.

Bedrijfsprofiel:

Jouw profiel

  • Je beschikt over uitstekende communicatievaardigheden en kunt klanten effectief assisteren.

  • Je hebt een nauwgezette aanpak om problemen te identificeren en op te lossen .

  • Hoewel ervaring in klantenservice geen must is , wordt het wel gewaardeerd.

  • Je bent geordend, flexibel en bereid om op variabele uren te werken; weekendwerk vormt voor jou geen bezwaar!

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken

Aanbod

  • Na een betaalde training van twee weken , ontvang je op kantoor begeleiding van een coach.
  • Je ontvangt een salaris gebaseerd op jouw ervaring , inclusief een woon-werkvergoeding en eco-cheques.
  • De werkweek bedraagt 38 uur , verdeeld over vijf dagen .
  • Na een initiële inwerkperiode is telewerken een optie.
  • Er heerst een vriendelijke werksfeer met volop kansen voor persoonlijke groei.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht